m a h n i r e

aprilie 10, 2011

7 comentarii:

m1hn3a spunea...

:O ...wow... ma sperie:)... prea trist...

Adrian Frăţilă spunea...

Interesant!

Florena spunea...

@ m1hn3a asa este viata, si trista... trebuie sa o acceptam cu bune si rele! Multumesc pentru avalansa de comentarii!;)

@ Adrian multumesc pentru apreciere si vizita!

Madalina Dascalu spunea...

imi place prima :)

Florena spunea...

Multumesc frumos, Smalldot! Este si preferata mea! :)

Dragoş Şuta - photography & words spunea...

frumos, dar eu i-as fi dat un alt nume. am avut si eu o viziune cu un ciorchine asemnator, te-as putea acuza ca mi-ai plagiat geniul. :P

Florena spunea...

@ Dragos
... ma poti acuza de plagiat! Vis-a-vis de titlu, mai depinde si de starea de spirit, de viziunea "artistului", care este cam de neinteles :D
Multumesc pentru apreciere! :)